دردیدارسرپرست گازگلستان با کارکنان روابط عمومی تاکید شد:
مرتفع شدن مشکلات با انجام درست و به موقع امورات
سرپرست شرکت گاز استان گلستان با حضور در واحد روابط عمومی با رئیس و کارکنان آن واحد دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مهندس طالبی از خدمات و تلاش رئیس و کارکنان روابط عمومی شرکت تقدیر نموده و این واحد را از بخشهای مهم شرکت با پرسنل مستعد خواند که در پیشبرد اهداف شرکت موثر بوده و می تواند با استفاده از نیروهای توانمند ، سازمان را به نحو مطلوبی منتفع نماید.
وی با اشاره به اهمیت هر یک از بخشهای روابط عمومی ، یکی از وظایف مهم واحد را پل ارتباطی سازمان و ارتباط دو سویه بین مدیر سازمان با مردم و همچنین مدیر با کارکنان دانست که بعنوان امین سازمان ، مشکلات موجود را بررسی و ارزیابی نموده و با درایت خود به مدیر منتقل و آنها را پیگیری و مرتفع نماید.
سرپرست شرکت گازاستان گلستان در ادامه عمده ترین برنامه شرکت را تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به مراجعین خواند و در این زمینه تاکید کرد: اگر همه کارکنان در هر جایگاهی و موقعیتی که دارند بتوانند وظایف خود را به نحو احسن ، درست و به موقع انجام دهند همه مشکلات و ناهماهنگی ها مرتفع خواهد شد و ارباب رجوع با رضایت شرکت را ترک خواهند کرد.