


در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، افزایش شفافیت و کاهش فاصله میان مدیران و مردم، ابوالفضل نرسی، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان، امروز چهارشنبه با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، به صورت تلفنی و مستقیم به سؤالات، درخواستها و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان محترم استان پاسخ گفت و در صورت لزوم، دستورات لازم را برای پیگیری صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز گلستان، در برنامه پاسخگویی مستقیم که در چارچوب برنامههای دورهای دولت برای ارتباط مؤثرتر با مردم برگزار شد و از ساعت ۱۰ شروع و به مدت دو ساعت ادامه داشت، طی این مدت، شهروندان از نقاط مختلف استان گلستان مسائل خود را در حوزههای گوناگون از جمله روند گازرسانی، خدماترسانی، نصب انشعاب، اشتراکپذیری، امدادرسانی، امور اداری و موارد مشابه دیگر مطرح کردند.
لازم به ذکر است سامانه سامد فرصت طلاییای است با هدف حل مشکلات در کوتاهترین زمان ممکن و افزایش رضایتمندی عمومی، تا از نزدیک و بدون واسطه صدای مردم شنیده شده و بررسی، پیگیری و رفع شود.
شرکت گاز استان گلستان همواره تلاش کرده است تا با ایجاد کانالهای ارتباطی متعدد، پاسخگویی بههنگام و شفاف را سرلوحه کار خود قرار داده و بر تعهد خود مبنی بر توزیع عادلانه و ایمن گاز طبیعی در سطح استان تأکید می نماید.